תקנון משלוחים לחו”ל
זמן אספקה:
- זמן האספקה המירבי לשילוט הוא עד 45 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה.
ביטוח חבילה:
- כל חבילה מבוטחת בגובה הערך המלא של החשבונית הרשומה. ביטוח זה מכסה כל נזק או אובדן שיתרחש במהלך המשלוח.
מעקב ותיאום קבלה:
- אם החבילה נשלחה חמישה ימים לפני מועד האספקה המוגדר ולא הגיעה בזמן, על הלקוח ליצור קשר עם חברת השילוח לתיאום קבלתה.
טיפול באובדן חבילה:
- במקרה וחברת השילוח מדווחת על אובדן החבילה, “מתניה” תייצר מיידית לוח חדש ותשלח אותו ללקוח על חשבון החברה. במקביל, החברה תקבל פיצוי על האובדן מחברת הביטוח.
קבלת חבילה מאוחרת:
- אם החבילה המקורית תגיע ללקוח לאחר קבלת הלוח החדש, הלקוח יזכה בשני השלטים ללא עלות נוספת.
טיפול בנזק חבילה:
- במקרה שהשלט הגיע שבור בכל זמן שהוא, על הלקוח לצלם את האריזה ואת השלט הפגום ולשלוח את הצילומים ל”מתניה”. מתניה תייצר מייד מוצר חלופי ותשלח אותו ללקוח על חשבון החברה. את התהליך לקבלת הפיצוי מחברת הביטוח תבצע “מתניה”.
החזרות והחלפות:
- אין אפשרות להחזרת מוצרים שנשלחו לחו”ל למעט מקרים בהם הוכח כי המוצר פגום או ניזוק במהלך המשלוח. במקרה כזה, הלקוח יקבל מוצר חלופי ללא עלות נוספת.
אחריות על מוצרים:
- האחריות על המוצרים ניתנת לשנה אחת מתאריך האספקה. האחריות מכסה כל פגם בייצור או בנזק שנגרם במהלך המשלוח ואינה מכסה בלאי טבעי או נזקים שנגרמו עקב שימוש לא נכון.
שירות לקוחות:
- לכל שאלה או בעיה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של “מתניה” בטלפון או בדוא”ל המופיעים באתר החברה. השירות ניתן בימים א’-ה’ בין השעות 9:00-18:00.
תקנון זה הינו חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש וההזמנה באתר “מתניה”.
תקנון זה נכתב מתוך מטרה להבטיח את שביעות רצון הלקוחות ולשמור על שקיפות ותקינות תהליך המשלוחים לחו”ל. אנחנו ב”מתניה” מחויבים להעניק שירות אמין, מקצועי ומכבד לכל לקוח, תוך שמירה על ערכי המסורת והאיכות הגבוהה המאפיינת את מוצרינו ושירותינו.